školních i domácích úkolů, které vyžadují intenzivní mentální úsilí často ztrácí věci nezbytné pro školu a zájmové aktivity často se nechá rozptýlit cizími podněty nepatřícími k věci často je zapomnětlivývá v denních činnostech B. Alespoň čtyři z následujících symptomů hyperaktivityimpulzivity přetrvávají alespoň šest měsíců v takovém stupni, který je neslučitelný s vývojovou úrovní dítěte často třepe rukama nebo nohama, vrtí se na židli často opouští místo ve třídě nebo v situaci, v níž se očekává, že Praha 14 zůstane sedět často běhá kolem v situacích ke je to nevhodné často není schopenna klidně si hrát, nebo provádět klidnější činnosti ve cvičilo dětem Prahy 14 volném čase často vyhrkne odpověď, aniž si poslechne celou otázku často má obtíže při stání v řadě, při hrách nebo skupinových činnostech. Uvedené projevy se musejí objevovat jak doma, tak i ve škole. Popřípadě na jiných místech. Není li tomu tak, dá se předpokládat, že možnou příčinou obtíží je nesprávná výchova v rodině nebo nevhodné postupy, nebo podmínky ve škole Zelinková Léčba a péče o děti s ADHD V našich podmínkách jsou děti s diagnózou specifických poruch chování většinou v péči dětských cvičením dětech Prahou 14 psychologů ve zdravotnických zařízeních nebo pedagogicko psychologických poradnách. K určení diagnózy se při psychologických vyšetřeních používají speciální metody a navrhují se psychoterapeutické a reedukativní postupy. Psychologové samozřejmě spolupracují s Lehovec
lékaři, hlavně s pediatry, dětskými psychiatry a neurology. Lékaři provádějí další odborná vyšetření a rozhodují o případném nasazení léků. U nás se k diagnostice i terapii ADHD přistupuje většinou komplexně a léky nejsou zamítány, spíše se považují za Jahodnice doplněk celkové péče o dítě, které poté spočívá hlavně na rodičích a učitelích, protože ti dítě vychovávají a tráví s ním pražskou pražskou masáže