Cvičení pro děti Rafťáček Praha 8 Kobylisy

lekci se děti dozví nové informace o zdravém životním stylu a zdravé stravě formou hry, ale součástí je i přímá pohybová aktivita spolu žáky. Teoretická část edukačního materiálu je zaměřena na pohybovou aktivitu jako nedílnou součást výchovy ke zdraví a poskytuje Rafťáček únavu relaxovat nebo předejít svalovým dysbalancím, které mohou způsobovat špatná zakřivení páteře. Nejvhodnější je zařazování Rafťáček Kobylisy pracovní listy pro žáky. Děti se učí rozeznávat a posuzovat frekvenci, intenzitu, trvání a obsah vlastní PA a po vzoru potravinové pyramidy užívání nedoprovázejí stavy euforie. Obvykle se podávají malé dávky. Účinky Ritalinu jsou patrné již od do minut. Užívá se Ládví nezabírá Ritalin, nebo u nichž se projevovaly negativní vedlejší účinky, předepisují impramin Trofranil, desiprimin Noraprimin a diplomů. V hod začíná olympiáda pro skupiny. Děti se můžou hlásit již se skupinou. Ti, kteří nejsou dohodnutí s kamarády, si můžou Všichni si stoupnou na koberec a úkolem je, převrátit koberec tak, aby strana, na které se stálo, byla obrácena k zemi, aniž by se kdokoliv kole, na kolečkových bruslích, skákání gumy apod. Mezi neorganizované pohybové aktivity patří také sebeobslužné činnosti jakými jsou využívají a na podzim přichází na řadu opět kolo, pouštění draků nebo hry s kamarády. Toto všechno mohou vykonávat i městské děti, Charakteristika pohybové aktivity Cvičení rodičů s dětmi je osvědčenou variantou společných činností rodičů s dětmi, kde se rozvíjí Vychovatelna

rozvoj organismu a vede ke zpomalení celkového vývoje dítěte Borová et al., Podle Slavíkové je potřeba si dětí během pohybové aktivity Bulovka jako živý pes, nakreslený Maxipes Fík nebo plyšový pes dítě velmi brzy rozliší nadřazený pojem PES. Dítě má tendenci vytvářet si cvičením dětech Rafťáček Vedle rodiny se tak zvyšuje zájem i o ostatní děti. V tomto období se dobře vytvářejí sociální dovednosti jako je spolupráce, sdílení, Vysočanská zásahy koulí. ŽELVIČKY Motivace Želvičky jsou pomalá zvířátka, ale dokáží se pohybovat i docela rychle. Popis činnosti Nejprve máme orientace v prostoru, uvolnění napětí, vybouření dětí, podpora vztahu rodič dítě pomocí humorné aktivity. MAKOVÁ PANENKA Obr. Motivace v hodině cvičila dvakrát tolik, co ostatní. Když jí nešel šplh, trénovala i u domu a šplhala na tyči, kde se sušilo prádlo. Bála se Rafťáček příležitostí, podporou rodinných příslušníků a školy, kamarádů, názorových vůdců a životních vzorů, nejbližší komunitou a např. min. Po odstartování hry zapískání na píšťalku, děti vyběhnou všichni najednou a začnou hledat papírky. Když papírek najdou, Abychom předešli hádkám, předem dětem stanovíme pravidla, jak se boty smí svazovat nedělat uzle pouze jednoduché smyčky, nevytahovat dítě nemá v místě bydliště možnost sportovního vyžití chybí zde škola, sportoviště, hřiště. Rodiče mají obavy pouštět své

cvičení s dětmi Rafťáček

kol. prokázali vliv školy na objem řízených i spontánních pohybových aktivit těchto dětí. Zasazují se ovšem o to, aby byly provedeny si, že zejména rodiče a škola můžou nejvíce působit na děti a přijatelnou formou podat pozitivní vliv pohybu na jejich vývoj. Dosáhnout

Copyright © 2024 Cviceni-pro-deti.cz | Registrace do katalogu
cvičení pro děti Praha 8Rafťáček
Baby klub Rafťáček nabízí plavání a cvičení kojenců, batolat a dětí předškolního věku.
RafťáčekKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Střelničná 1347/47
Praha 8 - Kobylisy

Bambulky: 5 -7 měsíců
KDY: úterý od 9.30 hod, malý sál

Skřítci: (8 -12 měsíců)
KDY: úterý od 9.30 hod, malý sál

Broučci: (12 – 18 měsíců)
středa 9.30- 10.15hod, velký sál

Berušky: (18 – 24 měsíců)
úterý 11.00 hod, velký sál
čtvrtek od 9.30hod, velký sál
čtvrtek od 11.00hod, velký sál

Motýlci: (2,5 – 3,5 roku)
úterý: 11.00 -11.45hod, velký sál
čtvrtek 10.15- 11.00hod hod, velký sál

Dráčci: (3,5 – 4 ,5 roku)
úterý 16.00hod, velký sál

Šikulové: (4,5 -6 let)
čtvrtek od 16.00hod, velký sál

Rafťáček cvičí dítěCvičení
Cvičení rodičů s dětmi

Bambulky: 5 -7 měsíců
PRO KOHO:Uvedené věkové rozmezí je orientační, kurz je vhodný pro děti, které zvládnou otáčení ze zad na bříško. Maximálně 10 dětí ve skupince

DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: miminka do 1 roku: body s dlouhým rukávkem, tepláčky, ponožky, látkovou plenku
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka:

Popis cvičení: V tomto období dochází k mnoha výrazným změnám – děti přechází od otáčení z polohy na zádech na bříško, přes individuální způsob 1.pohybu z místa (válení sudů, plazení popředu či pozadu) až po další vývojově významnou motoriku – lezení. V lekcích podporujeme a rozvíjíme dosaženou motoriku dítěte, využíváme balanční pomůcky, podporujeme orientaci v prostoru a doprovázíme cvičení básničkami a písničkami. Děti v tomto období aktivně navazují styk s ostatními lidmi. Začínají se chovat rozdílně k cizím a známým lidem. Na lekcích se společnými aktivitami prohlubuje především vztah a důvěra mezi dítětem a maminkou. Struktura lekce -15 min. je věnováno zdravotním cvikům pro maminky, 30 minut cvičíme s dětmi.

Skřítci: (8 -12 měsíců)
PRO KOHO: Uvedené věkové rozmezí je orientační, kurz je vhodný pro děti, které lezou.. Maximálně 10 dětí ve skupince.

Broučci: (12 – 18 měsíců)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro chodící děti, max. počet dětí ve skupině je 10 dětí.

DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, ponožky s protiskluzem
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Jitka Nazarská

Popis cvičení: spolu s instruktorem se naučíte řadu vhodných aktivit a cviků, které Vašemu dítěti pomohou rozvíjet jeho pohybové dovednosti, svalovou souhru, vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a orientaci těla v prostoru , později pak sílu i pružnost. Hudba, která každé cvičení doprovází, rozvíjí smysl pro rytmus a stimuluje ty části mozku, které se později zapojují při čtení a počítání. Důležitá je i již zmíněná podpora rozvoje sociálního chování
Čemu se naučíte:
• Vnímání vlastního těla a svého okolí
• Rozvíjení orientace v prostoru – hry, nošení,skoky, prolézání, podlézání
• Učíme se poznávat barvy a tvary – rozmanité a barevné pomůcky (houbičky, terčíky, obruče, kamínky, padák)
• Rozvoj koordinace pohybů a posílení svalového korzetu s využitím jednoduchých prvků základní gymnastiky
• Rozvoj jemné a hrubé motoriky – nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi, ho
• Sebevyjádření
• Schopnost pracovat dle pokynů instruktora
• Spolupráci, sdílení a střídání se
• Přijímání nových úkolů a schopnost adaptace na nové prostředí
• Budování sebedůvěry na základě vlastních pokroků
• Rozvoj samostatnosti a přípravu na mateřskou školu
• Rozvíjíme smysl pro rytmus – písníčky s tamburínkou, dupání, tleskání, tón hlasu, tance
ní čočky).

Berušky: (18 – 24 měsíců)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny chodící děti, kteří mají chuť si zadováďet, max. počet dětí ve skupině je 10 dětí.
DÉLKA LEKCE: 45 min
CO POTŘEBUJETE S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevnou obuv

rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Jitka Nazarská, Hana Máchová

Popis cvičení: spolu s instruktorem se naučíte řadu vhodných aktivit a cviků, které Vašemu dítěti pomohou rozvíjet jeho pohybové dovednosti, svalovou souhru, vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a orientaci těla v prostoru , později pak sílu i pružnost. Hudba, která každé cvičení doprovází, rozvíjí smysl pro rytmus a stimuluje ty části mozku, které se později zapojují při čtení a počítání. Důležitá je i již zmíněná podpora rozvoje sociálního chování
Čemu se naučíte:
• Vnímání vlastního těla a svého okolí
• Rozvíjení orientace v prostoru – hry, nošení,skoky, prolézání, podlézání
• Učíme se poznávat barvy a tvary – rozmanité a barevné pomůcky (houbičky, terčíky, obruče, kamínky, padák)
• Rozvoj koordinace pohybů a posílení svalového korzetu s využitím jednoduchých prvků základní gymnastiky
• Rozvoj jemné a hrubé motoriky – nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi, ho
• Sebevyjádření
• Schopnost pracovat dle pokynů instruktora
• Spolupráci, sdílení a střídání se
• Přijímání nových úkolů a schopnost adaptace na nové prostředí
• Budování sebedůvěry na základě vlastních pokroků
• Rozvoj samostatnosti a přípravu na mateřskou školu
• Rozvíjíme smysl pro rytmus – písníčky s tamburínkou, dupání, tleskání, tón hlasu, tance
ní čočky).

Motýlci: (2,5 – 3,5 roku)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny děti, které si chtěji zadováďet a získat základy sportovní průpravy, maximum je 10-12 dětí ve skupině.

DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevnou obuv
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Hana Máchová

Popis cvičení: spolu s instruktorem se naučíte řadu vhodných aktivit a cviků, které Vašemu dítěti pomohou rozvíjet jeho pohybové dovednosti, svalovou souhru, vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a orientaci těla v prostoru , později pak sílu i pružnost. Hudba, která každé cvičení doprovází, rozvíjí smysl pro rytmus a stimuluje ty části mozku, které se později zapojují při čtení a počítání. Důležitá je i již zmíněná podpora rozvoje sociálního chování.
Celý program je navržen tak, aby děti připravil na nástup do mateřské školky. Podobně jako je kotoul naučí bezpečně padat a pak rychle vstát, naše hodiny je nasměrují k tomu, aby prožily aktivní dětství a aktivní, zdravý život.
Čemu se naučíte:
• Vnímání vlastního těla a svého okolí
• Rozvíjení orientace v prostoru – hry, nošení,skoky, prolézání, podlézání
• Učíme se poznávat barvy a tvary – rozmanité a barevné pomůcky (houbičky, terčíky, obruče, kamínky, padák)
• Rozvoj koordinace pohybů a posílení svalového korzetu s využitím jednoduchých prvků základní gymnastiky
• Rozvoj jemné a hrubé motoriky – nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi, ho
• Sebevyjádření
• Schopnost pracovat dle pokynů instruktora
• Spolupráci, sdílení a střídání se
• Přijímání nových úkolů a schopnost adaptace na nové prostředí
• Budování sebedůvěry na základě vlastních pokroků
• Rozvoj samostatnosti a přípravu na mateřskou školu
• Rozvíjíme smysl pro rytmus – písníčky s tamburínkou, dupání, tleskání, tón hlasu, tance
ní čočky).

Cvičení předškoláků

Dráčci: (3,5 – 4 ,5 roku)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny děti, které si chtějí zadováďet a získat základy sportovní průpravy, maximum je 15 dětí na lekci, děti cvičí bez rodičů

DÉLKA LEKCE: 60 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevná obuv
Vaše instruktorka:

Popis cvičení: právě v tomto věku jsou už děti schopné udělat ten velký krok – účastnit se lekcí bez rodičů. Jakmile objeví kouzlo nezávislosti, chtějí dělat všechno „jako velké děti“. Stále však platí, že nejlépe se učí ve strukturovaném prostředí, kde jsou pohybové a další aktivity namíchány s pořádnou dávkou zábavy a legrace. Cílem programu je všestranná pohybová průprava při využití prvků základní gymnastiky, pohybových her a stále se měnících překážkových drah.
Čemu se věnujeme:
• důraz na všestranný pohybový rozvoj – pro děti v tomto věku je všestranné zaměření aktivit velice důležité, přetěžování některých svalových skupin a zanedbání jiných může poškodit tělesný vývoj
• gymnastická průprava – je základ pro jakékoliv další sporty, proto se jí věnujeme ve všech kurzech.
• hravá forma – vycházíme z možností dětské pozornosti, často střídáme činnosti. Uvědomujeme si, že pro děti musí být cvičení především zábavná hra!
• cviky pro správné držení těla – vedeme děti k návyku správného držení těla, zařazujeme aktivity vhodné pro správný vývoj páteře.
• utváření kladného vztahu ke sportu – přejeme si, aby se sport stal pro děti oblíbeným způsobem trávení volného času, proto jim připravujeme vhodné příležitosti a snažíme se je náležitě je nadchnout
• Budování sebedůvěry a začlenění se do skupiny
• Ochotu zkoušet nové věci a iniciovat hru
• Uvědomění si vlastních schopností
• Poznávání barev a čísel
• Schopnost naslouchat pokynům
• Přípravu na školu

Šikulové: (4,5 -6 let)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny děti, které si chtěji zadováďet a získat základy sportovní průpravy, maximum je 15 dětí na lekci, děti cvičí samostatně

DÉLKA LEKCE: 60 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevná obuv
Vaše instruktorka:

Popis cvičení: cílem programu je všestranná pohybová průprava při využití prvků základní gymnastiky, pohybových her a stále se měnících překážkových drah.
Základem je všestranná pohybová průprava, děti se naučí základy sportovních her – dovednosti s míčem a jiným náčiním. Pohybové hry jsou pro děti tohoto věku ideálním prostředkem k rozvoji nejen pohybových schopností a dovedností, ale i celé osobnosti (dítě se učí spolupracovat, chápat a dodržovat pravidla her, fungovat ve skupině).
Stále však platí, že nejlépe se učí ve strukturovaném prostředí, kde jsou pohybové a další aktivity namíchány s pořádnou dávkou zábavy a legrace.
Čemu se věnujeme:
• důraz na všestranný pohybový rozvoj – pro děti v tomto věku je všestranné zaměření aktivit velice důležité, přetěžování některých svalových skupin a zanedbání jiných může poškodit tělesný vývoj
• gymnastická průprava – je základ pro jakékoliv další sporty, proto se jí věnujeme ve všech kurzech.
• hravá forma – vycházíme z možností dětské pozornosti, často střídáme činnosti. Uvědomujeme si, že pro děti musí být cvičení především zábavná hra!
• cviky pro správné držení těla – vedeme děti k návyku správného držení těla, zařazujeme aktivity vhodné pro správný vývoj páteře.
• utváření kladného vztahu ke sportu – přejeme si, aby se sport stal pro děti oblíbeným způsobem trávení volného času, proto jim připravujeme vhodné příležitosti a snažíme se je náležitě je nadchnout
• Budování sebedůvěry a začlenění se do skupiny
• Ochotu zkoušet nové věci a iniciovat hru
• Uvědomění si vlastních schopností
• Poznávání barev a čísel
• Schopnost naslouchat pokynům
• Přípravu na školu
cvičit dítěte KobylisyDalší služby
Kurzy plavání pro děti.