a v dospělém věku je v pořádku, nebo problém přetrvává a postižení jedinci jsou nějakým způsobem zvláštní chování, náplň života. cvičení pro děti Žižkov S dobrou znalostí všech zákonitostí ve vývoji se dá také odhalit cukrovka, astma, srdeční vady apod. Slavíková, Motivace Slavíková tvrdí, že hlavní charakteristikou pohybové aktivity dětí předškolního věku je vysoká motivační potřeba. Je důležité na děti působit tak, aby se postupně sekundární motivace nepřímá motivace, činnost je prostředkem k dosažení cíle stala motivací primární radost a cvičením dětí Žižkov vnitřní uspokojení z pohybu, tj. stabilizovaným vnitřním zájmem. Dítě předškolního věku se učí zejména nápodobou, která je zesilována tím, že dospělí nadšeně vítají každý jejich pokrok a věnují jeho rozvoji spoustu pozornosti. U dítěte pak roste sebedůvěra Pražačka a formují se pohybové schopnosti. Komunikace ve skupině musí být srozumitelná a přístupná všem dětem Borová et al., Protože tělesný vývoj dítěte je neoddělitelně provázán s vývojem duševním, musí být cvičení zaměřeno i tímto směrem. Jeho součástí jsou z tohoto důvodu říkanky, pohádky, písničky, hudba, barvy a různé cvičební pomůcky a nářadí. Dvořáková tvrdí, že pohybovou činnost můžeme motivovat dramatizací, která staví na obecně známých okolnostech padání sněhu, pohyb vrabce nebo klíčení semínek, které jsou rozvíjeny Olšany v další představy. Vše vychází z barvitého vyprávění, které můžeme doplnit hudbou. Ta je skvělým prostředkem na rozvoj imaginace a
tvořivosti. Hudba ve spojení s pohybem velmi pomáhá ke kultivaci cvičenců, pohyb se tak stává plynulým a vznešeným. Písničky dětem pomáhají k hlubšímu citovému zážitku, ve vyjadřování pohybu i při vnímání ostatních. Veškeré činnosti a cviky jsou pojmenovány po cvičilo dětem Žižkově zvířátkách, kouzelných bytostech nebo věcech, které děti obklopují. Ideální náplní hodiny je aktuální roční období nebo právě probíhající svátek Velikonoce, zima, Mikuláš apod. Podle Borové et al. vhodné náčiní dokáže motivovat pohyb. Dítě ho chápe jako Invalidovna hračku a aktivity s ním ho pocitově obohacují a uspokojují. Cvičení musí být hravé a zábavné, aby udrželo dětskou pozornost. Důležité je při něm podpořit kreativitu a tvořivost dětí, poskytnout jim dostatek prostoru k jejich vlastním hrám a činnostem a nechat je vyjádřit. cvičení pro děti Žižkov Cvičení by mělo být hlavně o hře, která nemá hranic, a o vzájemném vztahu rodičů a dětí Mimi klub, Vhodně zvolená motivace pomůže Želivského dítěti vytvořit představu pohybu a současně umožní spojit pohyb s citovým prožitkem. To je pro dítě velice důležité, pohyb se žižovské pražské montessori školky