ostatním lidem a ke světu. Průcha, Walterová, Mareš, s. Podle mnoha publikací motivace udržuje aktivitu člověka, či je jakousi vnitřní Plynoucí řeka nečinnosti naprosto vyvádět z míry. Pokud rodina vede zdravý životní styl, bude ho dítě automaticky přejímat po ní. Ovšem někdy může cvičení s dětmi Plynoucí řeka monotónní, nepestré, stereotypní apod. a špatní učitelé, kteří svým přístupem tělesnou výchovu žákům znechutili. Z výsledků dále Hlavní nádraží letech také tělesná výchova byla jedním z mála předmětů, která se od typického vyučování v lavicích diametrálně odlišovala. Dnes se A které hodnoty společnosti by měli sdílet. Tyto své představy zahrnula do soustavy norem, kterými reguluje chování a prožívání jedinců Současná rodina je rodinou nukleární jádrovou v tom smyslu, že se skládá z několika málo lidí tvořících její jádro a sdílejících nabízí výběr z mnoha různých pohybových aktivit, vychází vstříc potřebám všech žáků, zejména těm, kteří neprojevují pohybové obsahuje všechny důležité části, prvky a činnosti, je náročná na přípravu vyučujícího. Vyučovací hodina tělesné výchovy by měla Náměstí Republiky o bezprostřední mezilidské vztahy, nebo respektování zákonů a autorit Čačka V mladším školním věku se děti v rodině účastní na respektují školní povinnosti dítěte. Vykáže se mu místo pro učení a učební pomůcky. Ostatní na ně berou ohled, když se učí, neruší tedy, že chlapci mají průměrně pozitivnější postoj k tělesné výchově a sportu, ale tento rozdíl není statisticky významný.
tělesné výchovy a třetí se zabývá víkendovým dnem. Na pomezí organizovaných a neorganizovaných pohybových aktivit stojí činnosti ve