mentálnímu věku pod roky. Stav způsobuje nesamostatnost, je nutná potřeba pomoci při pohybu, komunikaci i hygienické péči F Jiná mentální Staroměstská retardace Mentální retardaci nelze přesně určit pro přidružená postižení smyslová, tělesná, poruchy chování a autismus. F Nespecifikovaná mentální retardace Je určeno, že jde o mentální postižení, pro nedostatek znaků nelze jedince přesně zařadit Pipeková, J. In Vítková, M. s. Lehká mentální retardace V charakteristice této úrovně mentálního postižení se uvádí, že lehce mentálně retardovaní většinou dosáhnou schopnosti užívat řeč účelně v každodenním životě, udržovat konverzaci. Většina z nich také dosáhne úplné nezávislosti v osobní péči. A v praktických domácích dovednostech, i když je vývoj proti normě mnohem pomalejší. Hlavní potíže se u nich projevují při teoretické práci ve škole. Mnozí postižení mají specifické problémy se čtením a psaním. Lehce retardovaným dětem velmi prospívá výchova a vzdělávání zaměřené na rozvíjení jejich dovedností a kompenzování nedostatků. Většina jedinců v horní hranici lehké mentální retardace lze zaměstnat prací, která vyžaduje spíše praktické než teoretické schopnosti. V sociokulturním Malostranská kontextu, kde se klade malý důraz na teoretické znalosti, nemusí lehký stupeň mentální retardace působit žádné vážnější problémy. U cvičení pro děti Josefov osob s lehkou mentální retardací se mohou v individuálně různé míře projevit i přidružené chorobné stavy, jako je autismus a další dětské cvičení Josefově
vývojové poruchy, epilepsie, poruchy chování nebo tělesné postižení. Tato diagnóza zahrnuje slabomyslnost lehkou mentální subnormalitu Letná lehkou oligofrenii debilitu Švarcová, I. Období batolecí zahrnuje druhý a třetí rok života dítěte. Dochází ke kvalitativním změnám psychických projevů v oblasti chování a prožívání, s psychickým vývojem souvisí i fyzický rozvoj. Opoždění celkového vývoje u dítěte s mentálním postižením je v závislosti na jeho stupni a poškození centrální nervové soustavy. Děti v pásmu lehké mentální retardace vykazují opoždění celkového vývoje o rok a půl. Předškolní období které trvá od do let u zdravé populace, se u dětí s cvičení s dětmi Josefov mentálním postižením prodlužuje o čtyři až pět let, kdy je potřeba vytvořit výchozí podmínky a dlouhodobou diferenciální diagnostikou josefovská pražská kadeřnictví