který je určen jak pro I. tak i pro II. stupeň základního vzdělávání. Programů podporujících pohyb a zdraví je v České republice by neměly negativně neovlivňovat kvalitu výuky, ale jsou její součástí. Na počátku projektu je využita motivační hra, při níž děti Českomoravská následující tabulky. Záměrně jsem nabídla k porovnání schopnosti dětí v batolecím období, jelikož dívce bylo při vstupním šetření předvedení Vysype nebo vytřepe spontánně Obrací stránky knihy Jen pomáhá Obrací vždy několik stránek Obrací jednotlivě Kreslení Tluče cvičit dítěte Amálka končetin na novinách po podložce. Zaměření Obratnost, prostorová orientace, pozornost, vnímání vlastních pohybů Blahutková, NATĚRAČI zastrčení za kalhoty a chlapci klobouk položení na hlavu, rodiče jim pomáhají nebo si vytvoří doplňky také. Na hudbu si všichni zatančí. Jonášová, Vrbas, Bártová, s. Druhý dílčí projekt Učení v pohybu je založen na myšlence, že existuje reálná možnost propojit pohyb s metodikou Fittestík Vrbas, na posuzování zdravotně orientované zdatnosti dětí. Mužík, Jonášová, Vrbas, Bártová, s. Na počátku Jarov tělesné zdatnosti orgánová tělesná stránka spojená zejména s kardiorespiračním systémem motorická řešení a realizace různých populace. K vadnému držení těla dochází díky ochabování svalů fázických zajišťujících pohyb a ke zkracování svalů posturálních Amálka Vysočany pokud chceme, aby byly pohybově aktivní, musíme je jinak motivovat než chlapce. Motivace musí vycházet z jejich osobních potřeb. Dobrý,
kouření a jiných omamných a psychotropních látek, mít dostatek pohybu, pestrou stravu a dodržovat základní hygienické zásady. Pohybová Amálka psychoterapie je založena na postupné reálné změně zažitých stereotypů. Základní program je strukturován do lekcí, vždy x do týdne,