strávené ve škole. Základní formou PA žáků při pobytu ve škole je vyučovací hodina tělesné výchovy. Metodický materiál, který je cvičení s dětmi Českomoravskou učitelům I. stupně předkládán, obsahuje nejdůležitější teoretické a didaktické informace, které jim pomohou při výuce tělesné Českomoravská výchovy, ale nejen při ní. Další možností PA ve škole jsou pohybově rekreační přestávky, pohybové činnosti před zahájením výuky, které zvýší u dětí pozornost a soustředěnost na probírané učivo a tělovýchovné chvilky během výuky, které mají za cíl zmírnit únavu relaxovat nebo předejít svalovým dysbalancím, které mohou způsobovat špatná zakřivení páteře. Nejvhodnější je zařazování kompenzačních cviků protahování, zpevňování a uvolňování. Další důležitou roli v zařazování PA hraje školní družina. Mužík, Jonášová, Vrbas, Bártová, s. Druhý dílčí projekt Učení v pohybu je založen na myšlence, že existuje reálná možnost propojit pohyb s učební činností žáků v jakémkoliv vyučovacím předmětu. Tento způsob výuky byl nazván učení v pohybu Jonášová, Šimíčková jej nazvala kinestetický učební styl. Nyní však byla přijata teze, že kinestetický učební styl není vhodný název pro hromadnou učební Českomoravské cvičením dětech činnost žáků. V tomto případě nejde o preferenci pohybu při učení ani o jeho rehabilitační funkci. Cílem je zvýšit PA dětí během Vysočanská vyučování, aniž by došlo ke snížení studijního výkonu. Mužík, Jonášová, Vrbas, Bártová, s. Třetím dílčím projektem je Celý den
v pohybu. Cílem tohoto projektu pozměnit formu výuky učitelů tělesné výchovy, která by vlivem těchto změn přispěla k optimalizaci denního režimu žáků, zvýšení PA a zdravotně orientované zdatnosti. Je propojen s dalším projektem Pyramidáček a Pyramidulka. Projekt cvičení pro děti Českomoravská obsahuje tento edukační materiál teoretickou a metodickou část pro učitele a rodiče, cíleně zaměřené motivační příběhy pro žáky a Palmovka pracovní listy pro žáky. Děti se učí rozeznávat a posuzovat frekvenci, intenzitu, trvání a obsah vlastní PA a po vzoru potravinové pyramidy sestavovat individuálně optimální pyramidu pohybu, resp. pyramidu každodenních činností Mužík, Švehlíková, Materiál je doplněn Jarov metodikou Fittestík Vrbas, na posuzování zdravotně orientované zdatnosti dětí. Mužík, Jonášová, Vrbas, Bártová, s. Na počátku českomoravskou pražskou mateřské soukromé škole