vyučování motivovat, udělat jim průběh hodiny veselejší, příjemnější a jak ji celkově zkvalitnit. Je hodně knih, které nám poradí, Praha 12 jaké hry používat v hodině matematiky, jaké metody používat, když chci děti naučit spojovat hlásky ve slabiky. Já osobně postrádám něco, co by právě děti více rozptýlilo, nabudilo, u čeho by se zároveň také uvolnili a nechvíli přestaly myslet na učení. Aby měly cvičení s dětmi Kamýk pocit, že si hrají, ale přitom se u nich podporuje a rozvíjí pohybová aktivita za účelem prevence a kompenzace. Možná na našem trhu chybí něco takové, čím se budu právě podrobněji zabývat v diplomové práci, a proto bych právě chtěla práci postavit právě na této problematice. Ráda bych vyzvedla nutnost zpestřit průběh výuky a upozornit na to, že v tom nemusí učitelé hledat vědu někdy je méně více. Chtěla bych, aby moje práce naskytla jiný pohled na zpestření vyučování a že je pro děti někdy užitečnější, když se Budějovická protáhnou, v klidu zavřou oči a myslí něco pěkného, než splnění všech naplánovaných činností učitelem. Chci vytvořit řadu takových činností, které nabízejí právě zajímavou formu práce s dětmi a bezesporu vnesou do výuky něco nového, netradičního a nenáročnou cestou na přípravu učitele. Každá z těchto činností má řadu variant, tudíž je lze každému žákovi individuálně přizpůsobit a lze s nimi jednoduše pracovat a využívat v různých předmětech výuky i mimo ni. V případě této diplomové práce by se nabízela možnost její cvičení pro děti Kamýk
následné knižní publikace, aby se dostala do podvědomí širšího okolí. Zahrnuje v sobě velké množství nápadů pro práci s dětmi a bylo by škoda, kdyby zůstaly nevyužity. I kdyby si je měl každý učitel přepracovat dle vlastní fantazie, poslouží jim zcela jistě jako vhodná Kačerov motivace a jako uvědomění si, že lze s dětmi pracovat i touto netradiční cestou. Vývojové zvláštnosti dětí mladšího školního věku Kamýku cvičením dětech Dítě z hlediska psychického vývoje Charakteristika psychického vývoje dítěte V první kapitole se zaměřím na dítě z pohledu psychického. Psychologové, kteří zkoumají tuto oblast, nahlíží na dítě jako na osobnost, která se vlivem dospívání vyvíjí. Tedy na prvním místě je potřeba vysvětlit, co je to osobnost. Pojem osobnost je stále z psychologického hlediska těžko definovatelný pojem. Osobnost není suma cvičení pro děti Kamýk komponentů, ale představuje vždy jedinečný integoravaný celek duševních aktivit. Jedná se o subjekt, který si vytyčí sám vlastní program opatřený o individuální touhy, cíle a ambice, včetně osobní chuti zápolit s překážkami. Čačka, str. Dále se Čačka vyjadřuje o montessori školkami nejblíže Prahy 4 Kamýku