klasickými školními pomůckami a samotné cvičení nám nezabere mnoho času. Další nesporná výhoda spočívá v tom, že se nejedná o klasické hry typu vítěz a poražený. Zde jde o samotné provedení úkolu a jeho zdokonalování, tudíž děti mezi s sebou nesoupeří, nemůže cvičit dítěte Cholupicemi tak vzniknou pocit prohry a navíc se děti učí spolu komunikovat a spolupracovat. To si myslím, že je velmi zásadní a nesporná výhoda. Již delší dobu se zajímám o problematiku týkající se koncentrace a pozornosti žáků na stupni ZŠ a jaké jsou možnosti obohacení výuky o Praha 12 různé činnosti, které mají na soustředěnost a pozornost žáků pozitivní vliv. Pilířem těchto činností je pohybová aktivita, která je vždy propojena s adekvátní motivací, a která se aktivním způsobem podílí na rozvoji pohybu a pohybových schopností. Tyto činnosti jsou tedy v hodné pro všechny žáky a každý má možnost v něčem vynikat a také se v něčem zdokonalovat. To považuji za velmi přínosné a motivační pro děti, nemůže tedy u nich dojít k pocitu frustrace, protože je široké pole možností, kde se mohou uplatnit a najít své Lahovičky přednosti a ukázat je před ostatními. Soubor her a činností se především zaměřuje na procvičování a rozvoj síly, pozornosti, spolupráce, uvolnění, pohyblivosti a obratnosti. Tyto pojmy tvoří základních kategorií herního souboru a jsou také podle nich pojmenovány. Každá kategorie v sobě zahrnuje osm herních karet, se kterými se pak pracuje, a které nabízejí více variant možností, jak s nimi pracovat. cvičením dětí Cholupice
Z vlastní zkušenosti vím, že je pro děti mladšího školního věku obtížné celou vyučovací hodinu dávat pozor, soustředit se na práci a v klidu sedět. U každého žáka se to samozřejmě liší, ale zvláště se vstupem do školy se to nejvíce projevuje. Některé dítě vydrží být soustředěné a klidné třeba půl hodiny a některé třeba jen minut. Proto je velmi důležité znát potřeby a možnosti každého svého