bezpečnost a ochranu zdraví dětí, žáků a studentů a poskytují žákům a studentům nezbytné informace k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví. Citace ze zákona č. Sb Co do specifičnosti ještě dále jde zákon č. Sb. o pedagogických pracovnících, který upravuje předpoklady Blatiny pro výkon činnosti pedagogických pracovníků, jejich pracovní dobu, další vzdělávání a kariérní systém. Nejkonkrétnějším závazným dokumentem na pomezí státu a školy je pak školní řád či řád školy, který sice vydává ředitel, avšak jeho rámec je stanoven Praha 17 legislativně. Školní řád dle zákona č. Sb upravuje a podrobnosti k výkonu práv a povinností dětí, žáků, studentů a jejich zákonných cvičením dětí Dobrovíze zástupců ve škole nebo školském zařízení a podrobnosti o pravidlech vzájemných vztahů s pedagogickými pracovníky, b provoz a vnitřní režim školy nebo školského zařízení, c podmínky zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví dětí, žáků nebo studentů a jejich ochrany před sociálně patologickými jevy a před projevy diskriminace, nepřátelství nebo násilí, d podmínky zacházení s majetkem školy nebo školského zařízení ze strany dětí, žáků a studentů, e pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků a studentů. Dále je Dobrovízí cvičí dítě učitel limitován kurikulárními dokumenty, a to rámcovým vzdělávacím programem RVP, na základě kterého školy vytvářejí školní vzdělávací programy ŠVP. Pojem kurikulum latinsky znamenající běh či průběh chápe Walterová široce jako komplex problémů,
vztahujících se k řešení otázek proč, koho, kdy, o čem, za jakých podmínek a s jakými vzdělávacími výsledky vzdělávat. Průcha s. dětské cvičení Dobrovízi rozlišuje tři roviny kurikula Zamýšlené kurikulum, které shrnuje to, co se v určité zemi plánuje, jak jsou formulovány cíle a obsah vzdělávání. Za tím účelem jsou formulovány vzdělávací programy, učební plány, učební osnovy, učebnice. Realizované kurikulum, týkající se učiva, které je skutečně žákům předáno v určité škole, určité třídě, konkrétním učitelem. Dosažené kurikulum, Bílá Hora vztahující se k učivu, které si žáci skutečně osvojili. Kromě kurikula oficiálně stanoveného v dokumentech existuje ještě tzv. skryté Petřiny kurikulum, které označuje to, co se všechno žáci ve škole naučí od učitelů i od spolužáků, i když to nebylo ve formálním kurikulu dobrovízskou pražskou soukromých mateřských škol