ke zdravému způsobu života, aby jej mohl předávat dál. Učitelovo pojetí výuky Vzhledem k značné pluralitě a diverzitě různých typů učitelů se jeví důležitým faktorem právě učitelovo pojetí výuky. Tento faktor má totiž zásadní vliv při působení na žákovu osobnost a tedy i na případnou možnost změny jeho preferencí v oblasti školní či mimoškolní pohybové aktivity. Učitelovým pojetím výuky Blatiny rozumíme soubor učitelových názorů, přesvědčení a postojů i argumentů, kterými je daný učitel zdůvodňuje. Kalhous, Obst, s. Názor vyjadřuje specifické osobní hledisko jednotlivce, individuální stanovisko každého člověka, jedinečný postoj nějaké konkrétní osoby formalizovaně pak i nějak organizované skupiny lidí k určité skutečnosti. Vzhledem k tomu, že každý člověk, každý jednotlivec je Praha 17 unikátní individualitou, existuje faktická přirozená různost a různorodost rozličných názorů, jež je jen odrazem faktické různorodosti a Chýní cvičili dítěti pestrosti okolního světa jako takového. Názor tedy může být čistě individuální věc, může se ale jednat i o kolektivně sdílenou entitu, záleží vždy na konkrétní situaci a okolnostech. Jedná se fakticky o myšlenkový útvar různého obsahu náhled, pohled, mínění, cvičilo dětem Chýně přesvědčení, bezprostřední poznání, osobní zkušenost. Názory se mohou týkat nejrůznějších entit, konkrétních i abstraktních, mohou se týkat i jiných názorů. citace Wikipedie, dostupné z WWW http cs.wikipedia.orgwikiNázor Přesvědčení belief, conviction definuje
psychologický slovník Hartla a Hartlové jako postoj člověka založený na víře, že určitý soubor informací a názorů je pravdivý a správný, a připravenost podle toho jednat. Postoj attitude všeobecně popisuje Hart, Hartlová coby sklon ustáleným způsobem reagovat na předměty, osoby, situace a na sebe sama. Současně Hartl a Hartlová dělí postoje dichotomicky na citové a poznávací, kladné nebo záporné, Luka verbální či neverbální, skryté a zjevné, silné nebo slabé, soudržné a nesoudržné, vědomé a nevědomé, individuální a skupinové a Lužiny stálé nebo proměnlivé. Sociální postoj social attitude je v psychologickém slovníku definován jako názor nebo připravenost k činu ve cvič dítětem Chýni vztahu k určitému problému nebo volbě. Utvářejí ho činitele buďto vnitřní, kam patří například potřeby, zájmy, charakter aj. a vnější, jako jsou rodina, malé sociální skupiny, kultura apod. Hartl, Hartlová, s. Příklad example je vliv, kterým na vědomí a chování cvičení pro děti Chýně člověka působí jiný člověk nebo skupina přímo nebo zprostředkovaně, např. knihou, filmem aj. Je to tradiční prostředek výchovy. Hartl, Hartlová, s. Neexistuje jiná rozumná forma výchovy než být příkladem nelze li jinak, tedy odstrašujícím. Albert Einstein Na jedné straně