koordinace obou je problematická. V testu rozumových schopností je možné stanovit pouze orientační výsledky, u některých položek Vinohradům cvič dítětem spolupracuje jen krátce, dívá se stranou, nekomunikuje. U některých zcela vázne komunikace. Většinou je schopna plnit pouze několik cvičení pro děti Vinohrady základních úkolů. Nedaří se jmenování obrázků, tato činnost ji zjevně nebaví. Stejně tak se nelze navodit a ni opakování vět. Náročné je pro ni zapamatování jednoho předkládaného předmětu, je střídavě úspěšná při jeho opětovném vyhledávání. Po krátké Jiřího z Poděbrad době chvíli dochází k výkyvům pozornosti. Dívenka nespolupracuje. Je schopna základního přiřazování počtu, kostky se shodným počtem bodů skládá do řady. Při rozlišování geometrických tvarů správně určí pouze základní, nechápe princip složených tvarů, opakovaně vrací do skládačky původní tvary, které mají shodnou barvu. Výsledné testové výkony jsou značně nerovnoměrné, orientačně se objevují v pásmu průměru až lehčí retardace. Dle matky říká větu i o pěti slovech, zde převažují krátké věty nebo jednoslovná vyjádření. V řeči jsou patrné agramatismy, neužívá předložkové vazby. Kreslí pravou rukou, kresba má podobu čárání, při spontánní kresbě střídá barvy. Místy vázne vizuální kontrola. Napodobí kruh, ihned však začíná čárat, zkouší vertikálu a horizontálu. Obtížně dodržuje směr tahu. Rozliší základní barvy, dobře je přiřazuje, při jmenování je úspěšná jenom někdy. Z kostek staví komín, most Flora
nenapodobí. Rozumí pojmům malý velký, nad pod. Jmenuje obrázky zvířat, zná části těla. Místy je schopna poměrně pohotového zpracování účetnictvím na Praze 1 Vinohradech