u méně než jedné třetiny. Ovšem ze závěrů také vyplývá, že největší nespokojenost s realizovanou tělesnou výchovou je u čerstvých absolventů ve věku až let. Nejčastější příčiny jsou dle respondentů špatně vedené hodiny tělesné výchovy nudné, nezajímavé, monotónní, nepestré, stereotypní apod. a špatní učitelé, kteří svým přístupem tělesnou výchovu žákům znechutili. Z výsledků dále vyplývá, že občané ČR mají výhrady ke známkování žáků dle výkonnostních tabulek, nepřihlížení k jejich individuálním schopnostem a k jednotvárnosti výuky. Domnívají se také, že v tělesné výchově by vedle činností sportovních měla být zařazena také cvičení Florenci dětské cvičení kompenzační a kondiční v rámci prevence oslabení podpůrně pohybového systému a rozvoj zdatnosti. Alarmující skutečnost, že největší nespokojenost s úrovní tělesné výchovy je u adolescentů nespokojena je necelá třetina respondentů, můžeme přičítat několika faktorům. Prvním faktorem může být to, že starší část populace na zážitky z období školní docházky postupem času vzpomíná jen dobře. Naproti Florenc tomu adolescenti s malým odstupem času mohou hodnotit úroveň objektivněji. Další příčinou může být i přístup učitele k výuce. Náměstí Republiky Ačkoliv se v dnešní době ustupuje v tělesné výchově od výkonů a výkonově orientované zdatnosti. Fakt, že v minulosti se učitelé snažili, aby žáci dosahovali určitých výsledků a překonávali sami sebe náročnějším tréninkem, za nějž byli odměněni skvělým cvičení s dětmi Florenc
pocitem, že konkrétní činnost zvládli, že to dokázali, může také přispět k pozitivnějšímu hodnocení starších jedinců. V minulých letech také tělesná výchova byla jedním z mála předmětů, která se od typického vyučování v lavicích diametrálně odlišovala. Dnes se Hlavní nádraží učitelé v jiných vyučovacích předmětech snaží o pestrou a zábavnou výuku, proto to má v současnosti učitel tělesné výchovy cvičení pro děti Florenc náročnější. Adolescenti také výuku poměřují s výukou na středních školách. Zde vyučuje vždy kvalifikovaný pedagog. Na některých, většinou menších, základních školách, nebývá tělesná výchova považována za rovnocennou k ostatním předmětům, a proto ji v některých případech vyučují neaprobovaní učitelé. Pohybová aktivita mimo školu Jak již název napovídá, jedná se o pohybové aktivity Křižíkova vykonávané mimo rámec školního vyučování. Dle výše uvedených definic rozdělujeme mimoškolní pohybovou aktivitu do dvou základních skupin na organizovanou a neorganizovanou formu. Jak již bylo uvedeno, organizovaná pohybová aktivita je pohybová aktivita, která je